گروه دوچرخه سواری اطلس بوشهر

گروه دوچرخه سواری اطلس بوشهر

خاطرات ، گردش ها و برنامه های دوچرخه سواری در بوشهر
گروه دوچرخه سواری اطلس بوشهر

گروه دوچرخه سواری اطلس بوشهر

خاطرات ، گردش ها و برنامه های دوچرخه سواری در بوشهر

ثبت نام ترم پاییزه مدرسه دوچرخه سواری

 


فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان به منظور گسترش فعالیت همگانی در این رشته ورزشی، اقدام به برگزاری ترم پاییزه مدرسه دوچرخه سواری کرده است.
ادامه مطلب ...

خاطرات سفر به ترکیه شهریور 90 - قسمت سوم

 

خوب صبح زود از خواب بلند شدیم و البته بعد از خوردن همون سوپ خوشمزه که تعریفش رو کرده بودم زدیم به جاده .
مقصد ما شهر دوفبیازید و در نهایت مرز بازرگان بود پس مسافت زیادی رو باید میپیمودیم و دوست داشتیم این مسیر رو حداکثر در دو روز طی کنیم پس با تمام سرعت و حداقل اتلاف وقت به جاده زدیم .

خوبی یا شایدم بدی جاده های ترکیه اینه که سعی کردن اصلا شیب احساس نشه و همین از این نظر خوب بود که جاده پیش رو را صاف و عالی میدیدیم و بدیش هم این بود که وقتی واردش میشدی یهو باید 30-40 کیلومتر رو سربالایی میرفتی تا دوباره به شیب خوب برسیم .
همه چیز به خوبی پیش میرفت و مشکلی رو خوشبختانه نداشتیم.


ادامه مطلب ...

خاطرات سفر به ترکیه شهریور 90 - قسمت دوم

 

خوب بعد از خوردن صبحانه و حساب کردن پول اون که حدودا 10 هزار تومان شد تازه دوباره یادمون افتاد که لیر نداریم و باید یه کاری میکردیم چون دو شب بود که درست نخوابیده بودم تصمیم داشتیم برای امشب حتما یه هتل بگیریم بخاطر همین شروع کردیم به گشتن توی شهر و هتل های ارزون رو سر میزدیم.

شهر وان ترکیه

ادامه مطلب ...

خاطرات سفر به ترکیه شهریور 90 - قسمت اول

 

خوب باز یه توفیقی دست داد که چند روزی رو بزنیم به دل طبیعت البته اینبار قصدمون اونور مرزهای خودمون بود در واقع میخواستیم بریم و با فرهنگ ، آداب و رسوم کشور همسایمون یعنی ترکیه آشنا بشیم .
از این جهت ترکیه نسبت به قصد اولیه مون یعنی کشور ارمنستان ترجیح داده شد چون هم مسیر های بهتری داشت و هم از نظر زبان مشکلی رو نداشتیم .
پس بار و بنه رو جمع کردیم و آماده سفر شدیم ولی از اونجایی که ته ایرانیم باید مسافت زیادی رو تا تبریز طی میکردم تا به دوست خوبم مهدی ملحق میشدم.
حرکت من از شب عید فطر شروع شد و در ابتدا مسیر بوشهر تا اصفهان رو باید طی میکردم و روز عید فطر ساعت 6.5 صبح بعد از این که به ترمینال کاوه رسیدم یه تاکسی گرفتم و به سمت فرودگاه اصفهان حرکت کردم.
انتخاب هواپیما هم از این جهت بود که نمیخواستم بدنم تو اتوبوس با این مسافت زیاد تحلیل بره و در شروع کار با خستگی شدید روبرو بشم.
بعد از رسیدن به فرودگاه دیدم اولین مسافر یا شاید اولین فردی بودم که توی سالن میومدم و کارمندان یکی یکی بعد از من به سالن میومدن و چون روز عید بود بازار ماچ و بوسه حسابی داغ بود.


فرودگاه اصفهان


ادامه مطلب ...

خاطرات تور دوچرخه سواری شمال قسمت دوم

 

روز پنجم - فومن به ماسولهامروز صبح هم بعد از بیدار شدن مشغول کار سخت جمع کردن وسایل شدیم و چون منزلی که اجاره کرده بودیم طبقه دوم بود ، حمل وسایل و آماده کردن دوچرخه ها مشکل تر از بقیه روزهای دیگه شده بود.
بعد از آماده کردن دوچرخه و اومدن صاحبخونه و گرفتن کارت ملی من که جهت ضمانت پیش ایشون بود حرکتمون رو به سمت ماسوله شروع کردیم.



 

ادامه مطلب ...

خاطرات تور دوچرخه سواری شمال قسمت اول

روز اول - بوشهر به تهران

همیشه تو فکر یک سفر با دوچرخه تو خطه سر سبز شمال بودم ، ولی پیدا کردن یک همسفر خوب کار رو سخت میکرد تا اینکه دوست خوبم مهرداد (خیاطی) پیشنهاد این سفر رو داد و من هم چون نمیخواستم این فرصت عالی از دست بره سریع ادامه کار رو گرفتم و نگذاشتم این تور جذاب به دست فراموشی سپرده بشه از این رو تمامی کارهای اولیه رو مثل هماهنگی جهت اتوبوس از بوشهر به تهران و خرید بلیط اینترنتی از تهران به اردبیل رو انجام دادم و با این کار انجام تور رو بیمه کردم .
از اونجایی که همسایه ما در واقع راننده اتوبوس بود به او زنگ زدم و برای 2 روز بعد یعنی پنج شنبه 26 خرداد ساعت 4/5 عصر بلیط رو هماهنگ کردم و همون روز چون با احتساب اینکه اولین سرویس تهران خلخال ساعت 8/5 صبح بود و ما احتمال میدادیم به این سرویس نرسیم بلیط ساعت 10/5 اردبیل رو بصورت اینترنتی خریداری کردم و همان موقع هم با یکی از دوستای خوبم ف.ی.س ب.و.کی که تا حالا حتی صدای همدیگر رو هم نشنیده بودیم برنامه سفر رو اعلام کردم و چون ایشون (مهدی شه تالع) هم ابراز تمایل کردن برنامه ریزی سفر برای 3 نفر انجام شد.
تا روز حرکت هماهنگی ها با هیئت دوچرخه سواری استان انجام شد و ملزومات سفر هم تهیه گردید و بعد از بسته بندی تمام وسایل و سرویس کلی دوچرخه و بسته بندی اون با گرفتن یک وانت بار به سوی ترمینال حرکت کردیم .
بعد از رسیدن به ترمینال و منتظر موندن خبری از اتوبوس نشد و ما با توجه به اینکه اصلا بلیط نداشتیم و با هماهنگی با راننده به اونجا اومده بودیم دچار نگرانی شدیم که شاید اصلا سرویس کنسل شده و ما بی خبر بودیم ، ولی بالاخره انتظارها به سر رسید و اتوبوس اسکانیای شیک و تمیز شرکت پارسیان از راه رسید و ما نفسی به راحتی کشیدیم. 

 

 

ادامه مطلب ...