گروه دوچرخه سواری اطلس بوشهر

گروه دوچرخه سواری اطلس بوشهر

خاطرات ، گردش ها و برنامه های دوچرخه سواری در بوشهر
گروه دوچرخه سواری اطلس بوشهر

گروه دوچرخه سواری اطلس بوشهر

خاطرات ، گردش ها و برنامه های دوچرخه سواری در بوشهر

تور دوچرخه سواری مالزی به تایلند - قسمت پنجم

 





خوب در ابتدا از دوستانی که این خاطرات رو دنبال میکنند و مصرانه تقاضای ادامه اون رو داشتند پوزش میخوام و سعی میکنم ادامه اون رو با سرعت بیشتری برای دوستان به نگارش در بیارم.

توی قسمت قبلی گفتم که به مرز رسیدیم و چون ساعت خوبی به اونجا رسیده بودیم ( به نظرم حدودهای ظهر بود ) تصمیم گرفتیم تا شب مسافت خوبی رو رکاب بزنیم چون هم نمیخواستیم از برنامه عقب بیفتیم و هم به علت بارون خوبی که زده بود هوا واقعا دلچسب شده بود و از اون هواهایی بود که دلت میخواست دوچرخه رو برداری و فقط بری و بری :).

از پاسگاه مرزی و در واقع اتاق کنترل مالزی به راحتی رد شدیم و فقط شاید دو جای مختلف سرزدیم و با خوردن مهر خروج از این نقطه رد شدیم و به خاک پاک تایلند پا گذاشتیم.

ادامه مطلب ...

تور دوچرخه سواری مالزی به تایلند - قسمت ششم

بعد از یک رکاب زدن واقعا سخت در روز قبل  که حدودا  180 کیلومتر در زمان 5-6 ساعت بود (چون ما حدود ساعت 10 از هتل راه افتادیم و مدت زیادی رو هم بارون گیر شدیم و شاید ساعت مفید همون 5-6 ساعت شد ) فشار زیادی رو به خودمون آوردیم به طوری که خودم زیر زانوم احساس سوزشی میکردم ولی هر طور بود با یک استراحت خوب کاملا رفع شد.

مسیر امروز ما از فاتالون به سمت شهر ترانگ بود یعنی از غرب تایلند میخواستیم بریم شرق و چون میدونستیم از معدود مسیرهای کوهستانی مالزیه مسیر کوتاهی رو از قبل در نظر گرفته بودیم و خیلی از این کار خوشحال شدیم چون واقعا این مسیر یک بهشتی بود که به قولی بر روی زمین جا مانده بود. 



ادامه مطلب ...